Hejka

Masz ochotę się przywitać? Nie krępuj się :)

Hejka

Postautor: piekarz75 » 06 czerwca 2015, 13:49

Dzień dobry.Mam na imię Andrzej lat 40 z Warszawy.Sarkoidozę wykryto u mnie 10 lat temu podczas okresowych badań lekarskich w pracy przy RTG klatki piersiowej.Następnie wizyta u pulmonologa i skierowanie do szpitala na Banacha w Warszawie.Podczas badań w szpitalu bronchoskopia,tomografia,spirometria itd,diagnoza Sarkoidoza 3 stopnia.Od tamtej pory cały czas pod opieką pulmonologa w przychodni przyszpitalnej i w między czasie u nich leżałem już cztery razy za każdym razem tylko na badaniach.Stan zdrowia ogólnie bardzo dobry ,bez żadnych lekarstw.Nawet nie odczuwam że choruję na sarkoidozę.Dodam jeszcze że jestem z zawodu piekarzem i pracuję już prawie 25 lat.W między czasie do sarkoidozy przyplątały się wole tarczycy które zostały usunięte w raz prawym płatem tarczycy i kamica nerkowa i ostrogi piętowe.Ze względu na sarkoidozę jestem też pod opieką okulistyczną w kierunku jaskry.Nie załamuję się żyję normalnie,bez żadnych diet i do przodu.Pozdrawiam wszystkich i życzę dużo zdrowia.
piekarz75
Rozgląda się
Rozgląda się
 
Posty: 5
Rejestracja: 04 czerwca 2015, 11:19


Re: Hejka

Postautor: Haniula1010 » 06 czerwca 2015, 15:53

Witaj Andrzeju w gronie "wybrańców" :).
Obrazek
Haniula1010
el gadułos
el gadułos
 
Posty: 2970
Rejestracja: 18 października 2006, 19:08
Lokalizacja: Biłgoraj


Re: Hejka

Postautor: Barbara » 07 czerwca 2015, 11:15

:bukiet: Witaj Andrzeju , miło cię poznac :)
zapraszamy do nas :) pisz z nami ,może mało piszemy -ale jesteśmy ;) w grupie rażniej ;)
super że dobrze się czujesz- i tak trzymaj :ok:
zdrówka ci życze basia ;)
Modlitwa chorego.
Lekarzu przewlekle chorego ,przyjmij go do gabinetu swego.
Pomóż mu w niedoli ,gdy coś go boli .
Nie tylko wtedy ,gdy ma termin kontroli .Proszę :roza:


Trzeba się uśmiechać!!!
bo z drugiej strony cienia ,zawsze świeci słońce !;-)
Awatar użytkownika
Barbara
tubylcus forumus
tubylcus forumus
 
Posty: 7138