Diagnoza i co dalej

Diagnoza i co dalej

Postautor: gosia » 12 sierpnia 2013, 13:21

Od 2 miesięcy zaczęły się u mnie pojawiać dziwne objawy. Zmęczenie, apatia, bóle brzucha, problemy z oczami, w końcu rumień guzowaty na nogach. Diagnoza sarkoidoza - grom z jasnego nieba. Boże co dalej?. Jestem po diagnostyce w klinice w Łodzi. Jestem nauczycielką mam tę możliwość, że mogę iść na urlop zdrowotny. Ale czy moja psychika to wytrzyma, czy dam radę w zaciszu domowego ogniska siedzieć i myśleć o tej chorobie? Ostatni rok był dla mnie wyjątkowo psychicznie słaby: śmierć ojca, mój nieudany zabieg usunięcia woreczka żółciowego, który skończył się otwarciem całej jamy brzusznej, nerwica żołądka, aż w końcu tegoroczna informacja, że mama ma raka macicy . Czy to wszystko dla mojego organizmu nie za dużo? Czy może to jest przyczyna obecnego stanu rzeczy i powstanie u mnie tej choroby? Jak zebrać się w sobie? Jak nie dać się sarkoidozie? Czy z tą chorobą można normalnie funkcjonować ? Mam mętlik w głowie. Pozdrawiam i Proszę o wsparcie.
gosia
Rozgląda się
Rozgląda się
 
Posty: 2
Rejestracja: 12 sierpnia 2013, 12:06
Lokalizacja: Polska


Re: Diagnoza i co dalej

Postautor: Grzegorz73 » 12 sierpnia 2013, 19:07

gosia :) witamy na forum :)

Sporo stresujących zdarzeń spotkało Cię w ostatnim czasie.
Niestety nie jest znany czynnik wywołujący sarkoidozę, jednak często w naszych historiach wymieniany jest stres w okresie poprzedzającym zachorowanie.

Może opisz swoje zmagania z chorobą w dziale "Nasze Historie", tam jest bardziej odpowiednie miejsce na to niż w tym ;)
Grzegorz73
Lubi pisać
Lubi pisać
 
Posty: 138
Rejestracja: 07 października 2009, 10:43
Lokalizacja: Ruda Śląska


Re: Diagnoza i co dalej

Postautor: Robert » 12 sierpnia 2013, 20:10

Witaj Gosiu :)
Czy z tą chorobą można normalnie funkcjonować ?