Praca na CNC a sarkoidoza

Praca na CNC a sarkoidoza

Postautor: luka83 » 06 sierpnia 2020, 19:22

Witam,

Mam pytanie jak myślicie czy mogę pracować na tokarkach i frezarkach sterowanych numerycznie. Ma ktoś doświadczenie w tym temacie. Od 2016 mam sarkoidoze, aktualnie jestem na sterydach. Lekarz medyczny pracy powiedział że mogę, że nie ma żadnych przeciwskazań. Najbardziej przy pracy dokucza mi płyn którym chłodzone są narzędzia, jest to jakieś chemiczne świństwo. Jak myślicie ja mam pewne obawy, szef wie o mojej sytuacji więc cisnienia nie ma. Jednak praca mi się podoba, jest ciekawa. Dodam że niedawno wróciłem z UK i w tym miesiącu będę kontaktował się ze specjalistą zajmującym się nasza choroba. Z góry dziękuję za pomoc.
luka83
Rozgląda się
Rozgląda się
 
Posty: 19
Rejestracja: 28 stycznia 2017, 06:12


Re: Praca na CNC a sarkoidoza

Postautor: Haniula1010 » 07 sierpnia 2020, 15:22

Nie mam doświadczenia, nie znam się więc się wypowiem ;).
Wg mnie lekarz prawdopodobnie nie wie nawet jak działa frezarka /tokarka/, a zwłaszcza, że w trakcie pracy "czymś" należy ją schładzać - i to coś może być szkodliwe przy zajętych płucach.
Ryzyko podejmujesz Ty wiec naprawdę musisz dokładnie przemyśleć wszystkie za i przeciw. Dobrze, że szef wie o Twojej sytuacji. Może poczekaj do konsultacji ze specjalistą i wtedy zadecyduj...
Pozdrawiam :)
Obrazek
Haniula1010
el gadułos
el gadułos
 
Posty: 2970
Rejestracja: 18 października 2006, 19:08
Lokalizacja: Biłgoraj


Re: Praca na CNC a sarkoidoza

Postautor: luka83 » 07 sierpnia 2020, 18:12

Zobaczę co powie lekarz specjalista. Szczerze mówiąc mam pewne obawy co do pracy na maszynach przez te chłodziwo.
luka83
Rozgląda się
Rozgląda się
 
Posty: 19
Rejestracja: 28 stycznia 2017, 06:12


Re: Praca na CNC a sarkoidoza

Postautor: Barbara » 08 sierpnia 2020, 18:10

Podpisuję się pod opinią Hani :)
napisz co powie specjalista :)
pozdrawiam :roza:
Modlitwa chorego.
Lekarzu przewlekle chorego ,przyjmij go do gabinetu swego.