Choroba Hashimoto.

Postautor: Robert » 19 marca 2009, 08:21

Basiu, jeden telefon do zabiegowego (laboratorium) i będziesz wiedzieć
Wiem że nic nie wiem
Awatar użytkownika
Robert
Dyrektor
 
Posty: 3895
Rejestracja: 12 października 2006, 20:38
Lokalizacja: Dolny Śląsk


Postautor: Barbara » 19 marca 2009, 23:01

Hej usmiech dla was,,, :)
Robert masz racje i nawet tak zrobiłam :) laboratorium ,,podaje ze mozna zrobic to badanie ,,,ale wszedzie np , na forach ,,,mówia aby robic na czczo ,,, :lol:
Wiec potrzebowałam małej rady iii dzieki ,,zrobiłam Badanie ,wynik 3,40 ,
Czyli ładna Norma ,,
:wink:
Teraz usg ,,w sumie nie jest gorzej ale i nie lepiej ,,Duzo lepiej bym sie czuła jakby nie wychodził ten guzek na usg ,,,
Tz guzek jest 10 mm ,nie ma sie narazie czym martwic ,,,ale jakos mi tak :(
Kontrolne usg za pół roku ,, :wink:

Mam do was pytanie ,wiem ze was doprowadzam do szału :P
Moim mysleniem ,,hahaha ale prosze ,,wytłumaczcie ,,Basi
Wiem ze na forum mamy same madre głowy ,,Trzeba mi wyjasnic ,,
Jak sie oblicza pojemnosc Tarczycy ,,nie pasuja mi wyniki ,,
Tz ,Poprzednie badanie
PL 38#11#15= 3,6 ml
Teraz nowe ,,,
PL 30 # 10 # 16 =3,6 ml

Wymiary sa rózne a pojemnosc taka sama ,,a moze jest dobrze ??
Usmiech :wink: jak ktos bedzie miał ochote =niech mnie doksztalci ,,, :wink:
Dzis juz pójde spac ,nie wiem czy nie dostałąm znowu jakiegos uczulenia ,, :lol:
Jestem Barwna KObieta ,,ostatnio ,,hihihi
Miłej nocki ,,padam,,,hahahah ide pa ,,,
Basia :wink:
Modlitwa chorego.
Lekarzu przewlekle chorego ,przyjmij go do gabinetu swego.
Pomóż mu w niedoli ,gdy coś go boli .
Nie tylko wtedy ,gdy ma termin kontroli .Proszę :roza:


Trzeba się uśmiechać!!!
bo z drugiej strony cienia ,zawsze świeci słońce !;-)
Awatar użytkownika
Barbara
tubylcus forumus
tubylcus forumus
 
Posty: 7113
Rejestracja: 17 sierpnia 2007, 17:47
Lokalizacja: Lublin


Postautor: Barbara » 22 marca 2009, 09:54

Hej moze i tutaj wyjasnie ,,co zawsze namieszam ,,,
Wiem juz jak sie oblicza objetosc ,Tarczycy ,,,
Oto odpowiedz jaka dostałam :wink:

Aparat USG zazwyczaj automatycznie wylicza objętość jeśli poda mu się dane czyli szerokość, grubość, długość.
Objętość płata można orientacyjnie wyliczyć ze wzoru (wartości w centymetrach):
objętość=szerokośćxdługośćxdługośćx0,5(współczynnik korelacji)
norma u dorosłych kobiet to 18-20 ml

Moze wyjasnie- ze dlatego mi nie pasowały wyniki
tz
Nowe PL 30#10#16 ,,według mnie to około 2,4 ml ,,a to juz by mnie martwiło ???
Komputer jednak napisał 3,6 ,ml !!!
To tyle ,teraz juz mamy chociarz wzór ,,hahahha ,
Po niedzieli ja zadzwonie do pani dr.i mysle ze da mi kilka miesiecy wolnego ,,,
Haniu pamietasz mam jeden tel,gratis ,,,
Przyda mi sie teraz bardzo :wink:
Dziekuje i zycze wszystkim zdrowej Tarczycy ,,Basia :wink:
Swoja droga taka mała ta tarczyca ,,a jednak wazna :lol:
Modlitwa chorego.
Lekarzu przewlekle chorego ,przyjmij go do gabinetu swego.
Pomóż mu w niedoli ,gdy coś go boli .
Nie tylko wtedy ,gdy ma termin kontroli .Proszę :roza:


Trzeba się uśmiechać!!!
bo z drugiej strony cienia ,zawsze świeci słońce !;-)
Awatar użytkownika
Barbara
tubylcus forumus
tubylcus forumus
 
Posty: 7113
Rejestracja: 17 sierpnia 2007, 17:47
Lokalizacja: Lublin


Postautor: Mała » 26 marca 2009, 19:46

byłam dzisiaj na USG tarczycy - badanie jak dla mnie 3 sekundy i stwierdzenie - stan zapalny powiekszona tarczyca - wynik odbierze pani na wizycie u paniendokrynolog ( wizyta 28.05) no i co teraz - mam czekac , chyba pojde i prywatnie zrobie jeszcze raz i wtedy bede miala zaraz wynik w reku
Mała
Tubylec
Tubylec
 
Posty: 351
Rejestracja: 11 sierpnia 2008, 19:01
Lokalizacja: Gdynia


Postautor: Barbara » 26 marca 2009, 22:57

Hej mała :) ,,,normalnie mnie osłabia ,,,jak słysze o takich wizytach :P ,,,usg czy inne badanie ,,,,,,,,,,
Nie mam wytlumaczenia :twisted: ,
,ani brakiem czasu ,,,tego nie mozna wytłumaczyc
ani brakiem wiedzy
Pozostaje jakies otepienie moralno -umysłowe !!!! :lol:

Bo jak wytłumaczyc gdy osoba inteligetna patrzy na inna osobe /zmartwiona ,przestraszona ////
I nie chce nawet jednego słowa jej powiedziec i doradzic ,,,
:wink:
Moze do kazdej wizyty NFZ powinnie dodac ,,,/licznik-kazde słowo płatne / 8)
Słów uzytecznych ,moze wtedy lekarze traktowali by nas jako istoty rozumiejace ????

Moze gdybys poszła do rejestracji i poprosiła dali by xero ??? :)
Niekiedy naprawde sa zyczliwi ludzie i pomagaja ,,spróbuj ,nie musiałabys płacic ,
Bo niby, w prawach pacjenta mamy miec wyniki badan na własnosc haha

Nawet jak zrobisz drugie usg ,,,to nie bedzie zle ,poniewaz bedziesz miała porównanie ,,Lekarze róznie interpretuja to badanie ????

Piszesz 28 maja ,,,a ja chyba 20 hihihi no no no ,,
w takim tempie to 2 wizyty na rok łapiemy ,,,

Teraz cos dla równowagi :) :)

Tz zeby nie wyszło ze lekarze tylko za kase ,,,
Sa i z powołania ja dzwonilam do swej pani dr,,i poswieciła mi sporo czasu i czułam sie jak usmiechnieta Basia :wink: ,,,,czyli po ludzku ,,pani dr,pytała ,rozmawiala i powiedziała ze jezeli TSH bedzie na tym poziomie co jest wdrozy mi jednak powoli leczenie :( ,,//to jeszcze nie dotarło do mnie -oswoie sie hahaha///
Wcale mnie nie zbyla ,,,wypytała sie o leki ,wytłumaczyła ze nawet te moje wziewki ,które zaczełam brac moga /fałszowac /czyli zanizac wynik ..
I zrobiła to nie odpłatnie ,poprostu rozmawiajac ze mna ,
Narazie nie musze isc do niej prywatnie
dopiero za 3 miesiace /chyba ze cos bedzie nie tak ???/
Mała pisze o tym ,,,poniewaz wierze ze i ty spotkasz kogos kto wyciagnie dlon i bedzie OK ,,,
Szukaj ,,,bo nie podoba mi sie ,,twój wpis ,,
stan zapalny powiekszona tarczyca
Trzymaj sie pozdrawiam serdecznie Basia :wink:
Modlitwa chorego.
Lekarzu przewlekle chorego ,przyjmij go do gabinetu swego.
Pomóż mu w niedoli ,gdy coś go boli .
Nie tylko wtedy ,gdy ma termin kontroli .Proszę :roza:


Trzeba się uśmiechać!!!
bo z drugiej strony cienia ,zawsze świeci słońce !;-)
Awatar użytkownika
Barbara
tubylcus forumus
tubylcus forumus
 
Posty: 7113
Rejestracja: 17 sierpnia 2007, 17:47
Lokalizacja: Lublin


Postautor: Mała » 26 marca 2009, 23:37

powiedzial mi jeszcze ze moja tarczyca jest ciemna i jak twraz poszperalam w internecie to okazuj sie ze to moze byc hasimoto bo jest tez jedna z chorob z autoagresji - tylko pacnac sobie w łep - bo gdzie pojde to mi cos znajduja
Mała
Tubylec
Tubylec
 
Posty: 351
Rejestracja: 11 sierpnia 2008, 19:01
Lokalizacja: Gdynia


Postautor: maria » 27 marca 2009, 08:18

Witaj! Nie czekaj z tym wynikiem dwa miesiące! Zapalenie tarczycy trzeba leczyć. Spróbuj dostać się w miarę szybko do jakiegoś dobrego endokrynologa! Nie zaszkodzi też powtórzyć to badanie u kogoś innego. Czasem te wyniki mogą się bardzo różnić, wiem to z doświadczenia.
Pozdrawiam serdecznie!
Marysia
maria
Tubylec
Tubylec
 
Posty: 578
Rejestracja: 16 marca 2008, 12:58
Lokalizacja: Kraków


Postautor: Haniula1010 » 27 marca 2009, 15:56

Cześć Mała
Również jestem zdania, że powinnaś czym prędzej poszukać sobie dobrego endokrynologa i zacząć leczenie. Jest w Gdyni /przynajmniej było w 2006r :wink: /- dobre laboratorium gdzie można zrobić takie badanie. Ja robiłam prywatnie, ale może i można zrobić na NFZ -nie wiem. {Wszystko załatwiała moja koleżanka /ja tylko płaciłam ;)} /Adres: ul. Świętojańska 141 tel. 66-20-460/1/2. Naprawdę zajęto się mną serdecznie, a wyniki dostałam do ręki i jeszcze pan Doktor sobie ze mną sympatycznie porozmawiał i omówił te wyniki. Spróbuj, co Ci szkodzi. Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę powodzenia.
Obrazek
Haniula1010
el gadułos
el gadułos
 
Posty: 2959
Rejestracja: 18 października 2006, 19:08
Lokalizacja: Biłgoraj


Postautor: AMELIA » 06 kwietnia 2009, 18:26

Hej Basiu melduję się po wizycie. Jeżeli chodzi o guzka to był to wałszywy alarm wszysko jest ok. Tarczyca też jest podobno w porządku nie mam ani nadczyności ani niedoczynności, zero guzków, tylko lewy płat jest znacznie mniejszy od prawego ale podobno mam taką budowe tarczycy. Już nic z tego nie rozumię teraz szukamy powodów mojego tycia gdzie indziej. :) już nie mogę zwalać swojej wagi na tarczycę. :P
AMELIA
el gadułos
el gadułos
 
Posty: 1039
Rejestracja: 23 marca 2008, 16:53
Lokalizacja: Chorzów


Postautor: Barbara » 06 kwietnia 2009, 20:24

Uśmiech :) ,,,to najmilszy meldunek ,,, :thumleft:
Bardzo sie ciesze , :zakochany:
Naprawde ,ta tarczyca to byłby tylko dodatkowy kłopot , :-( dla ciebie ,,,

Mam nadzieje ze i ja kiedys napisze ze guzek znikną, :lol:

A tycie ,,,,hahahaha ja nie mam pojecia :tancze:
,,co moze byc przyczyna :niedowiarek:
,,hahahha ale podobno wiecej kochanego ciała niekoniecznie przeszkadza w igraszkach hahahah /mnie napewno nie ./// :wink: :wink:
Wiem :głupek:
Tak na powaznie to powodów tycia -chyba powinniśmy poszukac w Lodówce hahahhaha :pomocy:
Usmiech ,,,chyba mam głupawke hihihi :wink: :wink:

Danusiu naprawde sie ucieszyłam ze u ciebie Ok ,,,,
Ale raz na jakis czas zbadaj jeszcze tsh ,, :wink: i dla pewnosci kiedys zrób USG ,,,,
Widzisz ja juz samej sobie nie wierze a co mówic naszym Tarczycom :lol: hahahha :wink:
Trzymaj sie Basia :wink:
Modlitwa chorego.
Lekarzu przewlekle chorego ,przyjmij go do gabinetu swego.
Pomóż mu w niedoli ,gdy coś go boli .
Nie tylko wtedy ,gdy ma termin kontroli .Proszę :roza:


Trzeba się uśmiechać!!!
bo z drugiej strony cienia ,zawsze świeci słońce !;-)
Awatar użytkownika
Barbara
tubylcus forumus
tubylcus forumus
 
Posty: 7113
Rejestracja: 17 sierpnia 2007, 17:47
Lokalizacja: Lublin


Postautor: ela m » 16 kwietnia 2009, 11:06

Basia
NIe obraź się tylko
Tak czytam Twoje posty i wnioskuję że głupawka towarzyszy Ci stosunkowo często :wink:
Szczerze zazdraszczam, lubię ten stan, taka wewnętrzna radość nie wiadomo z czego i specyficzne poczucie humoru. Tęsknię i nie potrafię tego wywołać.
Mam nadzieję że się spotkamy na zjeździe
ela m
Lubi pisać
Lubi pisać
 
Posty: 115
Rejestracja: 07 kwietnia 2008, 12:45
Lokalizacja: dolnośląskie


Postautor: Barbara » 16 kwietnia 2009, 16:03

Hej Elu :) ,,,bez głupawki bym zgłupiala ,,,hahaha :wink:
To wszystko porobiło sie tak głupie ,
,,ze pozostało mi sie smiac ,,bo jak nie to bede płakac :sad: hahaha
A płakac tez nie moge =bo mam zespół Suchego Oka :shock: i kazda łza jest na wage złota hahaha :wink:
Zdaje sobie sprawe ,jak nienormalnie musi brzmiec nieraz to co pisze ,,,ale to mój sposób na radzenie sobie z tym wszystkim ,,
lekarze rzadko kiedy interesuja sie wszystkim ,,,
a musze o tym z kims pogadac =wiec zawalam forum .. :P .
Pozdrawiam Basia :wink:
Modlitwa chorego.
Lekarzu przewlekle chorego ,przyjmij go do gabinetu swego.
Pomóż mu w niedoli ,gdy coś go boli .
Nie tylko wtedy ,gdy ma termin kontroli .Proszę :roza:


Trzeba się uśmiechać!!!
bo z drugiej strony cienia ,zawsze świeci słońce !;-)
Awatar użytkownika
Barbara
tubylcus forumus
tubylcus forumus
 
Posty: 7113
Rejestracja: 17 sierpnia 2007, 17:47
Lokalizacja: Lublin


Postautor: ela m » 18 kwietnia 2009, 18:02

Czasem tylko śmiać się pozostaje.
Zdecydowanie lepiej śmiać się niż płakać, więc w całej rozciągłości Cię popieram i chcę się solidaryzować w głupawce, tylko jakoś rzadko mi się udaje.
A widziałaś może taki serial Hoży doktorzy - uwielbiam pasjami i muszę przyznać ze on właśnie taki "głupawkowaty" jest. Na Comedy central leci.
ela m
Lubi pisać
Lubi pisać
 
Posty: 115
Rejestracja: 07 kwietnia 2008, 12:45
Lokalizacja: dolnośląskie


Postautor: typisb » 30 kwietnia 2009, 19:02

Basia, uwielbiam Twoje posty i błagam, niech nie mija Tobie stan tzw. głupawki!!! Ja jestem za!!!
typisb
Tubylec
Tubylec
 
Posty: 519
Rejestracja: 22 lutego 2009, 21:09
Lokalizacja: katar


Postautor: Barbara » 11 maja 2009, 20:30

Hej ,,,Japonczyki ,,, :)
jak to mówił Pawlak :) ,,, w filmie ,,, Sami Swoi,, :...:
Nieuchronie dąży do pełnoletnosci :lol:
To u mnie :lol:
Nieuchronie daze do NIEdoczynnosci :P
:rozpacz: pewnie to ze czuje sie niekiedy,, :dobani: dennie :wink:
To zasługa mojej cudnej tarczycy ,,,
Wyniki maja sie tak ,,
Ferrytyna z 18,7 spadła na 15,2
podobno własnie Hashi powoduje takie spadki i powinno sie je uzupełnic zelazem ,,bo wpadne w anemie ,,,/przy hashi powinnam miec ferrytyne w połowie normy a norma jest od 5- 148 /chyba nie pamietam dokładnie :-P
Tyle sie nauczylam w necie ,,,, 8)
Ostatnie wyniki
tsh 4,230 norma 0,270 - 4,200
ft4 16 ,6 norma 12,0 -22,0
ft3 4,95 norma 2,76- 8,00
Tak wiec ,,,chyb nie uda mi sie uciec przed Tyroxyna :killer:
Bardzo bym chciała chociarz do zakonczenia leczenia zlocistego -wytrzymac bez dodatkowych leków ,,,
20 maja mam wizyte na NFZ ,,u endokrynolog ,,,zobacze :oops:
I tak to wyglada ,,,
,,ot i wpadli my w Kałabanie ,, :wink: pozdrawiam Basia :wink: ,,
Modlitwa chorego.
Lekarzu przewlekle chorego ,przyjmij go do gabinetu swego.
Pomóż mu w niedoli ,gdy coś go boli .
Nie tylko wtedy ,gdy ma termin kontroli .Proszę :roza:


Trzeba się uśmiechać!!!
bo z drugiej strony cienia ,zawsze świeci słońce !;-)
Awatar użytkownika
Barbara
tubylcus forumus
tubylcus forumus
 
Posty: 7113
Rejestracja: 17 sierpnia 2007, 17:47
Lokalizacja: Lublin


PoprzedniaNastępna


Wróć do Dolegliwości nie związane z sarkoidozą

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron